انتشارات
• نقش محتوای برند در نهادینه کردن بانکداری الکترونیکی؛ سيدحامد قنادپور، مهدی شادايي؛ چهارمين کنفرانس بينالمللی بازاريابی خدمات بانکی، تهران - مهرماه 1391
• کتاب «49 نمونه موفق تجارت الکترونيکي» (در مرحلة ويرايش نهايي)
• كاربردهاي واقعيت مجازي در صنعت؛ زمستان 1383
• استفاده از سيستم مديريت محتوا در حوزه ارتباطات و اطلاعات سازماني، پاييز 1382
• مديريت و فناوري اطلاعات ؛ «پذيرش جهت چاپ در نشريه تخصصي انجمن كامپيوتر ايران»
• بررسي راهكارهاي ارزيابي فرآيند نرم افزار و ارائه رهيافتي جهت ارزيابي ؛ تابستان ۸۰ «مقاله برگزيدة كنفرانس FSCCSI 2002»
• كاربردهاي يك زبان درخواست وب :WebSQL ؛ تابستان ۸۰
• مقدمه اي بر Planning در هوش مصنوعي ؛ بهار ۸۰
• پارامترهاي كارايي در بهينه سازي I/O در پردازنده هاي موازي ؛ پاييز ۷۹
بيش از دهها مصاحبه، يادداشت و مقاله در روزنامههای سراسری و نشريات در حوزههای فناوری اطلاعات و اقتصاد
• Rozhin Rouzbahani (Royal Holloway University of London ) S. Hamed Ghanadpour (Tehran Polytechnic); "Knowledge Management in Computer-aided Process Planning: The Role of Hybrid Manager"; IRIMC 2012
• S. Hamed Ghanadpour; Mobilizing Intelligent CRM: A new Approach to Customer Relationship Management; ECDC 2012; IEEE Approved
• M. M. Homayoonpour, S. Hamed Ghanadpour; CRM Application in Text To Speech Systems;2005
• M. J. Tarokh, S. Hamed Ghanadpour; Mobile Customer Knowledge Management: Ultimate CRM; 2005