اخبار و رویدادها

1398/07/30 رئیس کمیسیون بانکداری دیجیتال سازمان نصر انتخاب شد

مدیرعامل شرکت «تجارت الکترونیکی ارتباط فردا» به عنوان رئیس کمیسیون بانکداری دیجیتال سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران انتخاب شد. 

به گزارش پیوست، اعضای کمیسیون بانکداری دیجیتال سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در جلسه‌ای «سید حامد قنادپور» مدیرعامل شرکت «تجارت الکترونیکی ارتباط فردا» را به عنوان رئیس منتخب این کمیسیون به هیات مدیره سازمان معرفی کردند. در نهایت هم براساس گزارش روابط عمومی سازمان نصر تهران این انتخاب با اتفاق آرا به تصویب هیات مدیره رسید.

انتخابات اعضای کمیسیون بانکداری دیجیتال سازمان صنفی رایانه‌ای استان تهران براساس فراخوانی که در این زمینه منتشر شده بود ۶ مهرماه سال جاری برگزار شد که در این انتخابات اعضای کمیسیون بانکداری دیجیتال تعیین شدند.

پیش از این شهاب جوانمردی، نایب رییس هیت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، تشکیل این کمیسیون در سازمان را مهم دانسته و گفته بود: «فکر می‌کنم این کمیسیون می‌تواند سرآغاز تحول در این صنعت باشد و بر این باور هستم که کمیسیون بانکداری دیجیتال به عنوان یکی از مهم‌ترین کمیسیون‌های سازمان ایفای نقش خواهد کرد.»

حامد قناد‌پور از سال ۹۲ تاکنون مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا بوده و در کارنامه کاری او مدیریت امور طرح و توسعه بانک آینده، مدیر بازاریابی شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، معاون مدیرعامل/مشاور عامل شرکت پرداخت‌نوین آرین، قائم مقام مدیرعامل و معاون طرح و توسعه شرکت ماشین‌های اداری خوارزم هم دیده می‌شود.